Strona sttb.pl wykorzystuje pliki cookies.
Więcej informacji na temat plików cookies (tzw. ciasteczka) znajduje się w Polityce prywatności. Przeglądanie naszych stron bez zmiany ustawień przechowywania plików cookies oznacza, że będą one zapisywane na posiadanym urządzeniu. Aby potwierdzić i zamknąć komunikat kliknij tutaj lub na krzyżyk w górnym rogu ramki.

Rok Wskaźnik jakości usług odniesiony do ilości złożonych reklamacji Wskaźnik bezawaryjności odniesiony do wszystkich abonentów usługi: rtv Wskaźnik bezawaryjności odniesiony do wszystkich abonentów usługi: internet Średni czas uruchomienia usługi telewizji kablowej Średni czas uruchomienia usługi internetowej Średni czas usunięcia usterki: globalna Średni czas usunięcia usterki: lokalna Średni czas oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta pomocy technicznej Skuteczność odebranych rozmów
2011 99,98 % 99,90 % 99,89 % 7 dni 7 dni 3 godz. 36 godz. 41 sek. 75,7 %
2012 99,99 % 99,94 % 99,92 % 7 dni 3 dni 2,5 godz. 30 godz. 37 sek. 75,7 %
2013 99,99 % 99,95 % 99,93 % 5 dni 2 dni 2 godz. 26 godz. 37 sek. 75,7 %
2014 100 % 99,96 % 99,94 % 4 dni 2 dni 1,5 godz. 25 godz. 34 sek. 79,2 %
2015 99,97 % 99,96 % 99,95 % 3 dni 2 dni 2 godz. 25 godz. 33 sek. 79,5 %
2016 99,98 % 99,95 % 99,97 % 2 dni 1 dzień 2 godz. 23 godz. 28 sek. 79,8 %